Öğretmen Adayı
Öğretmenlik sadece ilim vermek değildir bence aynı zamanda hayatın içine sokmakta gerekir öğrencileri..Tüm zorlukkları aşıp hayat aşılamaktır.
Ülküsünü,vatanını,milletini seven yeni nesiller yetiştirmek biz öğretmenlerin, öğretmen adaylarının işidir.Güzeldir öğretmen olmak,zor iştir bu. her meslekte olabildiği gibi gönlü olmayanların uzak durması gereken ve para uğruna insanları kandırmaması gereken bir iştir,Dilerim ki eğitim sistemi daha iyi olur ve herkes daha iyi şartlara kavuşur.
Tek gayem idealist bir öğretmen olup vatanını seven nesiller yetiştirmek tarihi en doğru sekilde öğrencilerime aktarmak.Başarılı bir öğretmen olmak istiyorum sanırım bunun için de akademik dünyada öğretilen yöntemlerden daha farklı ve etkili yollar aramam gerek.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder