Evet size bugün bir heyecanla gittiğim staj okulumdaki müdürün bizi reddetiğini anlacağım.
Çarşamba sabahı gidip stajer öğretmen olarak başlayacağımız okula birkaç kişi önceden gittik ders günlerini seçmemiz gerekti..Uygulama hocamız mı yanlış anlattı okul müdürümü yanlış anladı pek bilemiyorum da bizi okula kabul etmediler ee adamlar haklıydı 30 kişi stajer öğrenci bir okula giderse o okulda kaos cıkar kan cıkar :)
Vel hasıl kelam adam bizi 12 kişi sanıyormuş Nuh dedi peygamber demedi uygulama hocamızda telefonları açmıyor vsvs..
Bu nasıl bir sorumsuzluktur okula gelmesi gerektiği halde bile gitmemişti.Tekrar fakülteye gittik hocayı bulduk 1 saat için de halletti ve bizi başka okula yönlendirdi orada 12 arkadaş staja başlayacağız.
Bize uygulama hocamız sadece bu okul var diğerleri kabul etmiyor demişti demek ki uğraşınca oluyormuş be canım cicim hoca..
Çarşamba ilk staj günümü yazcam inşallah güzel geçer .
Başladı kafamda deli sorularr
- Öğrenciler benle dalga geçer mi
-Sordukları soruyu bilemezsem?
-Fen lisesiya belkide tarihi önemsemiyorlardır
-Ders anlatırken gülerlermi?
şşş evladım noluyoooo :)
BOLU FEN LİSESİ :))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder